måndag, oktober 26

Trist helg

Jag tyckte synd om Jessica som skulle jobba i helgen, men med facit i hand hade jag gärna jobbat i helgen - det varit trevligt att vara ledig ett par fina dagar i stället... Riktigt trist höstväder och jag som älskar hösten, men då menar jag de dagar med sol, hög frisk luft och underbart väder.

Som en sann hundmänniska finns det ju inget dåligt väder, man går sina rundor i alla fall och klär sig därefter. La spår till Olli igår också och det gick ännu lite bättre. Det känns som att det går åt rätt håll i alla fall :)

Jag tröstade oss med att göra en tårta igår. Drottningsylt, vaniljkräm och ett chokladtäcke överst - den blev god :) Det blev en bit över, men den lär ju vara slut ikväll eftersom barnen har höstlov. Lika bra det för jag fick precis ett varningsmail av en mycket god vän, detta måste jag dela med mig:

Jag sitter här och får lust att äta en bit choklad, men så får jag se detta mail!!!















Äter du choklad?? Vi är uppvuxna med choklad sen barnsben och in i vuxenlivet. Jag vill aldrig äta det igen, ALDRIG!!! Jag hoppas, att från och med nu att du undviker att äta choklad! Detta är vad som händer när du äter choklad!! Detta är en varning, en ALLVARLIG varning, sänd detta vidare till alla du känner och bryr dej om. Det kan hända dig eller de du känner. Detta är allvarligt så pass på















Choklad bär skulden till att man får små fötter!!!!! Varna alla omkring dig!

/Tingeling

2 kommentarer:

  1. Hahaha......
    Jo, det gäller att sätta rätt vinkling på allt ;)
    Modigt av de där töserna att våga visa sina fötter!

    Kramiz
    Jonna

    SvaraRadera
  2. Ha,ha det ser ut precis som mig på bilden...fniss
    Jag har precis klämt en chokladkaka till kaffet, inte bra men den var skitgod :o)
    Ja det var tufft att jobba i helgen, men det är sant att det var skittradigt väder.
    Kul att spåret går bra :o))
    Kramizzz

    SvaraRadera